3 steden welk ik nog wil bezoeken

by - november 03, 2017

Maak op deze manier je (vakantie) reis nog mooier!


Als ik op vakantie ga dan is dat vaak een citytrip. Vooral in de landen om ons heen heb ik zeker al wat steden bezocht. Deze zomer waren dat Gent en Brugge maar ook andere bekende steden zoals Parijs en Londen heb ik gezien. Ik heb nog een aantal steden op mijn verlanglijstje staan welke ik zeker nog een keer wil bezoeken. Vandaag deel ik ze met jullie!

Stockholm
Ik heb nog nooit een Scandinavisch land of Scandinavische stad bezocht. Stockholm lijkt mij de leukste stad om dan mijn eerste bezoekje aan te brengen. Dit komt waarschijnlijk doordat ik Stockholm wel de bekendste van de steden vind en doordat ik al wat vlogs en beelden heb gezien van wat ik van Stockholm kan verwachten. Daarnaast heeft Stockholm ontzettend veel te bieden qua winkels want al de grote high street merken komen vaak van origine wel uit Zweden. Hallo H&M, Monki en Tiger! In de winter lijkt Stockholm mij ook een leuke plek, dan zou ik nog wel wat van het platteland willen zien om in de kerstsfeer te komen, want ook dat hoort voor mij ook bij Zweden.

Sorrento
Sorrento in Italië aan de Amalfi kust lijkt me ook echt prachtig om te bezoeken. Sowieso staat een bezoekje aan Italië hoog op mijn lijstje. Ik zie mezelf echt al door die oude straatjes wandelen en mezelf volproppen met ijsjes en pizza! Vlakbij Sorrento is het eiland Capri waar je makkelijk een bezoekje aan kan brengen. Sorrento zou ik zelf vooral bezoeken voor de ligging, aan zee en ook dicht bij heuvels, en de limoencello, welke hier zelf wordt gemaakt op vele plekken. Vooral in de zomer lijkt Sorrento mij een leuke plek om te bezoeken.

Brighton
Compleet beïnvloed door de vele Engelse YouTubers en bloggers welke ik volg staat Brighton ook op mijn lijstje van een stad welke ik zeker nog een keer wil gaan bezoeken. Brighton spreekt mij vooral aan om de pier en de leuke strandhuisjes. Daarnaast vind ik het ook fijn dat er vele winkeltjes zijn en ook de grotere winkelketens zoals de Topshop hier gevestigd zijn. Zowel in de zomer als in de herfst zou ik naar Brighton toegaan om daar de stad te ontdekken.

Welke steden staan er nog op jouw lijstje om te ontdekken?

You May Also Like

0 reacties