Dingen waar ik blij van word

by - september 26, 2017


people hand tea book read notebook diary novel sweets candy bread spread strawberry fruit crops fresh

Grote mokken met thee Beginnen met schrijven in nieuwe notitieboekjes Pastel highlighters Cotton Candy druiven, zo lekker! Tijd hebben om een boek uit te lezen ★ Lange weekenden ★ Ham Kaas croissants eten ★ Kringloopwinkels bezoeken ★ Een mini abonnement hebben op Flow Magazine ★ Koopzondagen zodat ik ook zondags nog kan shoppen als ik dat wil ★ Stipjes en Streepjes ★ Naar de sportschool gaan al heel snel vooruitgang zien en voelen ★ Hernieuwde motivatie voor mijn bijbaan hebben On track zijn met al de lezingen voor de colleges ★ Mijn Fjallraven rugtas, ik ben er nog steeds ongelofelijk blij mee ★ Lichtjessnoeren in mijn slaapkamer want die maken het net een tikkeltje gezelliger ★ Leuke nieuwe Instagram accounts ontdekken Beginnen met bloggen 

Fijne Instagram ontdekkingen:

 Local Milk 
Sofia Wood



 

Leuke YouTube video's:




Deze video van Professional Wild Child over waarom je niet Fast Fashion hoeft of moet kopen.



Een vlog van de Huismuts, omdat de Huismuts mijn favoriete vlog kanaal is. En kijk vooral eens hoe lief en mooi Pip is!

Dat was het dan voor de maand september. Mijn lijstje met dingen waar ik blij van word op het moment. Volgende maand komt de volgende editie online!

Van welke dingen werd jij deze afgelopen week blij?


You May Also Like

0 reacties